CHEER ME UP:)



Såååå glad ska man vara varje dag eller vad tycker ni?
Idag var det en sak jag blev jätteglad för & det var att min trogna vän Chris från U.S.A skrev ett brev till mej!
Det var verkligen skoj att höra ifrån honom igen och hade vatt såå kul att åka till både Los Angeles & Las Vegas & hälsa på..
Han bara: kom hit innan magen e fööör stor hihihi!! I know you're gonna be a good mom Veronica!
Tänk vad mycket fina ord betyder för en att höra och lätt förgyller hela ens dag:)

Såå här stor e den lilla nu!


Sätter in en bild på hur bebben ser ut i magen nu när jag e i vecka 13 ungefär!
Magen växer snabbare nu och nu går det att skymta att jag e med barn.. jag försöker dock att hålla in magen av ren vana sedan förr så att inte ser tjock ut.. sååå dumt men det e inte meningen.. fast i detta fallet går det ju inte så bra att hålla in kulan.. & när jag slappnar av helt blir maggen ganska stor o putar ut rejält!
Igår fick jag verkligen en feeling av att det e en flicka! Bara känns så och efter att ha pratat i telefon med en person som sa "henne" om bebisen så tänkte jag att detta måste vara et tecken.. känner inte ens personen jag hade i telefon!

Min stackars Molle har skadat benet eller tassen förresten.. han haltar fram och han försöker springa fastän det inte går så bra. Ska vänta 2-3 dagar till och sen ta honom till veterinären så får dom kolla ad det e för fel..
Känt på benet o det känns helt normalt bara han inte fått in något skit som tex julgrans barr eller någon pytteliten glas skärva...
Stackars kismis!!


Kommentarer
Jeffi

Nejmen stackars lilla Molle! ... :( Hoppas han blir bättre! Men det tror jag nog :) Hoppas vi ses snart igen! ;D Kramis

2010-02-22 @ 12:17:45
URL: http://petlover.blogg.se/
Jeffi

Oh tack så gulligt sagt!! :) :) Nu blev jag riktigt glad! Såklart du skulle komma med! Älskar dig :) Pussar och kramar jeffi

2010-02-24 @ 12:44:59
URL: http://petlover.blogg.se/
Åsa

Hoppas Molle blir bättre!!!Är kul att du lägger in hur bebisen ser ut, ha typ ett sånt inlägg i veckan så vi följer utveckligen !:) kramis

2010-02-24 @ 23:44:04
URL: http://sambaplaneten.blogg.se/
Denize - Mamma till Emilia & Liten i magen

svar: Först och främst vill jag bara säga att dina känslor kanske har med graviditeten att göra, hormoner som spökar... i början av min graviditet förändrades mina känslor för i stort sätt alla och jag blev helknäpp, tyckte inte om någon i princip.



Men till svaret: Att vara ensam mamma är jättetufft, man gör ju ALLT själv istället för 50% som man gör om man har en partner och avlastning. Men man gör det till sitt liv, man skapar rutiner ändå och man vänjer sig. Allt går ju att ordna och jag brukar tänka positivt med att jag får ju ALL kärlek, dygnet runt istället för att behöva dela med mig :)

2010-02-25 @ 10:54:48
URL: http://dempaz.blogg.se/
Jeffi

Ja vi får tänka på vart vi ska till sommaren! :D Så myspys! :)

2010-02-25 @ 14:30:29
URL: http://petlover.blogg.se/
Katta

Hej Syster och pricken!

släpp magen loss det är vår. Det är så sött me babymagar. Längtar tills jag ska känna på lilla magen. Kramar i massor. Största systern

2010-02-26 @ 18:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0