Im Back and its february 2010!

Igår var jag på födelsedagskalas hos jeffi och det var så roligt!!
Hon fick massa fina presenter & vi hade riktigt trevligt allihopa!! Massor me god mat & det bjöds på kycklingsallad o bullar.. sist men inte minst fick vi blåbärspaj o glass! Det  var smaskens det!!



Äntligen har Sanne o jeffi flyttat in till stan istället för att bo långt ute på vischan... så nu har dom en jätte fin 3 rummare som e modern o fin!!
Själv flyttade jag ju ihopa med min sambo Tommy till hans villa i Sjörröd i augusti- september någon gång...
Guuu vad jag längtar till våren & sommaren för nu det finns inte så mycket att hitta på i snökaoset o jag e verkligen ingen vinter tjej.. SUMMER PLEAZE!!
Det Finns så mycket att göra när vädret e bra och fantasin flödar... bara ta bilen o köra till något mysigt romantiskt ställe... mmmm myspys!
Bäst är att åka till havet eller åka runt på olika utflykter.. undrar hur denna sommaren kommer att bli och vad som kommer att hända för min del.
Blir det många förändringar kanske?
Sista året har det hänt väldigt mycket och det e knappt man hinner med .. hehhehe.
Roligt har det varit men synd bara att det inte blev någon resa till L.A.

Här har ni alla en lockande bild av vad som kan vänta.... FINT VA???

Jag tycker det börjar bli dax att kläcka den STORA nyheten förresten.... det e så många som vet det redan så jag tänkte avslöja den största nyheten jag nånsin haft!!!!

♥ Det växer ett litet liv inne i mej....  ♥JAG ÄR MED BARN♥



Visste e det härligt!!
Jag e inte så långt gången än men troligtvis går jag in i vecka 11 nu... hoppas tiden går snabbt så vi får se den lilla eller lille.. hihi:)
Vad tror ni det blir??
Pojke eller flicka?
Känns som jag  har blivit "blessed by the power of God"!!






Kommentarer
Jeffi

Oh vad kul med uppdatering! :) Jag rös till när du sa att du är med barn! :D Jag tror det blir en pojke men ´man vet aldrig! :) Det ska bli jätte mysigt till sommaren när lilla pricken kommer ut! :) Så sött :) Det var jätte trevligt igår :D vi hörs! ´Kramis

2010-02-07 @ 11:17:56
URL: http://petlover.blogg.se/
Åsa

åh va kul att du kommit ut me den stora nyheten! det e ju jättekul! tycker du får blogga om din graviditet! är spännande att läsa !:)

2010-02-08 @ 11:11:29
URL: http://sambaplaneten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0