Lite blandade bilder!!



Här e Jeffi på mitt gamla rum hos mina föräldrar!! The mirror makes 2 jeffi!!!

& här e Vixy på sitt gamla rum på Hillabygget!:)



Nu tänkte jag lägga upp en sjööööö av bilder från dec 2009 till igår 2010 1 mars!

TITTA!!!!!




      skrattande katten Molle...  

 Katta    Jeffi     Vicke


   Granen på Hillabygget      Köket   Tobbe

 Sandra  Jul Jul    Jeffi

 Vicke & Tommy  Nyår!   Ludde

 Molles myser   jag o jeffi   Mattias o Sanne

 
Mina underbara föräldrar o min söta syster dotter Jeffi:)



Här ser magen enormt STOR ut.. vissa dagar e den lite mindre  o vissa dagar.. SÅ STOR:)













Kommentarer
Åsa

Vilka härliga bilder Vicke!!! Och va magen blivit stor! Guuuud va snabbt det går!! =)

2010-03-02 @ 11:56:18
URL: http://sambaplaneten.blogg.se/
Jeffi

Kul med bilder! ;) Haha de var coola de korten vi tog med speglen :D

2010-03-02 @ 15:41:20
URL: http://petlover.blogg.se/
Anonym

Vilka fina bilder och vilken härlig mage!!! Om du vill kan jag leta upp lite mammakläder som du kan få låna. När väl magen börjar bukta så går det ganska snabbt (tack o lov) och det märks när ens vanliga byxor inte riktigt går att knäppa... : ) Ta hand om dig och "krabaten" i magen! Hoppas att vi ses på lör. Bamsekramar

2010-03-08 @ 21:53:39
Annie

Det var jag, Annie, som skrev förra inlägget!

2010-03-08 @ 21:55:27
vicke

Tackar så mycket annie!!! Ja mamma byxor behöver man alltid ju:= Använder mycket leggins o tajts nu när magen e större.. Hoppas allt e bra med er o tack för i lördags.. det var jättetrevligt:)

2010-03-17 @ 09:52:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0