Nu är Melrosegirl tillbax och det e nya härliga tider:)


 
 
HEJSAN ALLA MINA VÄNNER!!
 
 
Visst e det en underbar bild på mig och min lilla älskade dotter Melissa:)
 
Hon är det bästa och finaste som hänt mig och nu e jag mamma sedan två år tillbaka!!
Alla ni mammor där ute vet hur härligt det känns och det finns ju verkligen mycket för oss att diskutera om hur föräldraskapet är och uppfostran etc.
Det är minst 2,5 år sedan jag bloggade sist men nu är jag här och ska försöka skriva så ofta det går, Man har ju inte så mycket fritid när man e ensamstående mamma & Jag har ju alltid varit ensam förälder och det är jag mycket stolt för!! Skulle inte kunna hålla ihopa med en man som inte känns rätt för mig och mitt barn. Man blir mycket kräsen vem man kan tänka sig att dela livet med efter man fått barn.
So here I am.. here WE are.. VICKE & MELISSA!!
Nu Ska jag ta mig i kragen och bättra mig vad gäller bloggandet för jag känner att jag har så mycket att dela med mig till mina medmänniskor och vänner!! Dessutom e det skööönt att skriva av sej om vardagen och alla tankar och funderingar man går och bär på:)
 
Detta året följer jag som vanligt Hollywoodfruar och andra spännande dokumentärer på tv och har valt ut att följa några Hollywoodfruars bloggar.. tex Isabel Adrian, Maria Montazami och Gunilla Persson. Ska bli skoj och se om de lägger en o annan kommentar till mig här:)
Bara för man e välkänd ska man ju inte bete sej nonchalant mot sina tittare och fans. MÅNGA e ju det och då tycker jag att de borde byta yrke. Visst kan jag förstå att de inte hinner besvara alla men once in a while and the ones who are worth listening to!!
Nåväl.. nog om dessa celebrities.
Jag känner mig själv som en superstar;)
I Love my life and god gave the most precious thing to me and her name is Melissa:)
Hon fyllde nyligen 2 år och vi hade ett fint och underbart kalas för henne med jordgubb/godistårta, mååånga födelsedagspresenter och ballonger och dekorationer lite här och var. Melissa var så glad och nöjd och hade så kul med sin familj och vänner hela dagen plus alla fina leksaker och presenter hon fick!
Hoppas nu att ni vill följa min blogg här som kommer handla om allt mellan himmel och jord... en kvinnas syn på romantik och kärlek, familjeliv och barn, mode och skönhet, hälsa och healing, naturens krafter, läka sej själv, vardagsmat på alla sätt mm.
Hope to hear from you soon!!
LOVE always <3<3<3
 
                      


 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0