Världens sötaste lilla Kattunge Molle!!!

Måste berätta att jag var & hämtade en liten söt hankatt förra onsdagen i olseröd & han e såå söt den lilla busen -
MOLLE fick han heta efter att ha valt på ett antal olika namn... men det passade honom så bra.. som Micke & Molle.. fast då istället Vicke & Molle.. hiihihi!

Här e lilla underverket!!



Jah e sååå förtjust i denna lilla krabaten & det e det bästa jag gjort på länge att skaffa han. Han e super duktig o går i lådan o sen busar han loss här hemma kan jag lova.. springer o jagar ett fjäderspö för fulla muggar o skuttar omkring.
Enda problemet e att han e väldigt kräsen vad gäller MAT & det e svårt att veta vad jag ska ge honom... provar ALLt.. vissa grejor smakar han på o andra vägrar han att ens äta... Han gillar förstås oxfile´& kyckling... fina grejor ska det va:)
Lilla Ludde har fått en kompis nu & Ludde e tuffare än Molle när det gäller att hälsa o visa intresse.
Dom går ju inte lösa ihopa utan Ludde har sitt eget rum med galler för så Molle busen kan inte komma in, men sitter utanför gallret & kikar in gör han givetvis ibland.
Idag kallar jobbet som vanligt & jag bara längtar till jag får ett annat jobb. Måste förnya mej & vidga mina vyer lite.
Kanske starta eget??? men vad isåfall...
Har ni några tips eller råd så e dom mer än varmt välkomna!!!
Hoppas att ni oxå uppdaterar era bloggisar & att ni läser min ibland.

Ha det bra allihopa Mazzor me Kramizar från Vicke & Molle


Kommentarer
Jeffi

oh den lilla sötnosen! Du får hälsa han :) tack för du skrev på min blogg och kul att du skriver! jätte kul att läsa :) Nej den tå bilden var faktsikt så lite som hos henke och dem ! hahaha :D kram kram

2009-12-08 @ 17:22:48
URL: http://petlover.blogg.se/
Jeffi

Hej vicke! Kom igång med skrivandet nu! Jag hade också haft dem som prydnad :D

2010-02-01 @ 16:59:58
URL: http://petlover.blogg.se/
Åsa

Vaaaa har du en ny blogg? vad har ja missat? ska länka till dig så ja hittar dig :)va söt Molle är.. och tack för igår, avatar va ju så himla bra!kram

2010-02-05 @ 11:06:51
URL: http://sambaplaneten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0