Härliga morgon!!



Vilken härlig morgon när man vaknar med solen som tittar in genom fönstret!
Jag kände mej jättepigg när jag steg upp idag och hade plenty med energi:)
Det känns mer och mer hoppfullt här nu med allt i tillvaron och det råkar vara så att det konstigt nog ges en massa TECKEN till mig angående hur jag ska göra med framtiden.
De tecknen bara dyker upp oväntat och ger mej vägledning..
Jag skrev i ett äldre inlägg: Should I stay or should I go och nu - just idag - har jag beslutat att stanna kvar och iallafall försöka göra tillvaron så positiv som möjligt..
Sen om det beslutet ändrar sej återstår att se och även se tiden an vilka tecken som ges till mej.
Det e allt man kan göra.. en dag i taget:) Jag ska ladda upp en massa bilder i datorn idag och tänket visa er några bilder som jag o jeffi tog när vi var hos mamma o pappa på Hillabygget. Blev ganske fina bilder faktiskt!
Sooo long Seee ya soon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0