Funderingar...

 
 
 
 
Idag är jag mycket fundersam och mina tankar is all over the place.
Det känns lite som jag har mitt liv "put on hold" om ni förstår innerbörden av orden.
 
Den mannen jag vill berätta för er om är speciell för mig och vi har väldigt starka band som inte riktigt går att bryta. Vi träffades första gången när jag gick i femte klass utanför Västerskolans disco & där blev jag jätteförälskad i pojken med de finaste klarblå ögon jag sett & en liten leverfläck någonstans i ansiktet:) Jag har alltid varit mkt för detaljer:) 
Min mamma och jag Brukade se en film som handlade om två lastbilschaufförer. Kan inte minnas inte vad filmen heter tyvärr, men den ena av skådespelarna var min favorit just för att han hade de klaraste blå ögonen jag någonsin sett! Vi kallade honom mannen med de blå ögonen:)
Som barn hade jag redan då tänkt att en kille med så fina lysande blå ögon skulle jag ju bara HA!! Hahhah..
 
Jo då pojken med de blå ögonen & jag träffades igen när vi var 21 och det var januari 1999 vi blev kära direkt och blev ett par:) Bara det att jag hade planerat att flytta till Los Angeles i februari 1999 Allt gick som planerat men det var bara en sak som inte blev som jag hade tänkt mig och eftersom vi inte kunde skiljas åt så bjöd jag med honom till stora U.S.A!
Åh vilket äventyr som påbörjades där.. många spännande upplevelser och jag var fastbesluten att stanna kvar i L.A.
 
 
Nog om detta återkommer nog om alltihopa igen men iaf så har vi nu behållt kontakten sedan start.. mer eller mindre.
Vi Kan kalla honom för Abe.. & det namnet blev hans nickname i Hollywood!! Hahhah.
Han har de egenskaper jag söker hos en bra gentleman. I will keep him in my heart forever.
 
Han har ett hjärta av guld & kärleksfulla blå ögon
 
 
 


Kommentarer
Anonym

ojjj.jag blir helt rörd av ditt inslag stämer verkligen allt du skriver.susar i hela kroppen här.
från Din beundrare:)

2012-09-21 @ 14:54:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0