Shopping!!

Hej alla bloggläsare!!
 
Igår åkte vi iväg för att inskaffa höstskor och det bar av till Kristianstad. Jag, Melissa och ett manligt sällskap. Det gick som smort och hittade ett par underbart fina stövlar till Melissa:)
Tänkte visa vilka stövletter jag köpte.. blev ett riktigt bra köp!! Worth every dime!
 
 
Vad tycker ni? Jag e supernöjd och dessa stövletter passar bra till allt!! Man ser fin ut i dom som fest till vardags!!
 
Nu vill jag prata om höstens frisyrer.
 
Jag har oftast tyckt om att ha mitt hår spikrakt och välplattat men nu e jag riktigt sugen på att ha en äkta Hollywoodlook!
Vill kunna göra Så böljande fina lockar som Maria Montazami har och hon vet verkligen hur man ska se glamourös ut! Volym och ett fint svall e det som gäller!
Nu måste jag skaffa en bra locktång så jag kan bli tjusig och jag
Sökte lite på nätet efter bästa locktången och kom över sidan bäst i test.
Den som ligger på första plats e locktången Bosch PHC 2500:)
Funderade först på en Babyliss iCurl men den ska vara något svår att hantera och det krävs gott om tålamod för att få in rätt teknik, ser ut som den e lite farlig med keramikplattorna kors o tvärs och man måste akta så man inte bränner sig.
Iallafall beställde jag en Bosch och det ska bli såå kul att få håret iordning med fina glamourösa lockar!!
Locktången har roterbar topp som gör den smidig att arbeta med och den har många inställningar och temperaturer att välja på. Lätthanterlig och passar utmärkt om man har bråttom och vill göra sig fin till vardags.
Jag får hem den snart & ska prova och se hur resultatet blir och lovar att det kommer en bild på min nya frisyr och härliga mörka Hollywoodlockar:)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
johan

sååå snygga dom e vicke ett riktigt kapp av dig!!:)

2012-09-26 @ 16:56:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0