Fryser... Höstens mode måste undersökas närmre!

Årstiderna kommer och går alldeles för snabbt men de har alla sin charm.. Känns som det var sommar & varmt med strandväder igår och nu sitter jag här vid datorn och huttrar och fryser. Det Blåser och e kylig luft ute men klar blå himmel så det e en fröjd.
Jag Tänkte åka till Väla nu i dagarna och se om de har några snygga höstplagg. Stövletter hade suttit fint. De jag har e mkt snygga men en riktig lady behöver ju Måånga skor in the walk-in-closet!
Kan visa er mina läckra high heels som jag köpte i Köpenhamn nu i somras. De ska bara användas vid speciella tillfällen när man vill klä upp sej fint.
 
Nu längtar jag verkligen efter att resa det e nästan 3 år sedan vi var på semester och nu ser jag framemot en charter nästa år med min lilla Melissa! Ska bli såå härligt att komma iväg från alla måsten här hemma och bara njuta av härlig ny atmosfär. Ska välja bästa hotellet med all inclusive! Ska man njuta så ska man skämma bort sej ordentligt när man reser iväg speciellt när man har en liten med sej. Då vill vi ha bekvämligheter!
Funderar på detta semesterparadiset.. Vad tycker ni kom gärna med reseförslag som är barnvänliga:)
 
Detta är ALCUDIA!! Här har jag varit 2 gånger tidigare och det e avkopplingens paradis i solen:)
 
 
Här har vi platsen som jag alltid vill återvända till:
 
 LOS ANGELES CALIFORNIA!!!!
 

 
 
När lillan har blivit lite äldre kommer vi ta en resa till USA. Jag saknar verkligen L.A och jag har så otroligt många fina minnen därifrån!! Varje gång jag har tagit steget ut från flygplatsen LAX och känner den Californiska atmosfären omsluta en så mår jag prima och jag får känslan av att ha kommit hem.
Nu trivs jag och min dotter otroligt bra där vi bor och vi kunde inte få bättre bostad! Naturen alldeles inpå men ändå gångavstånd till centrum! Härligt:)
I love my life:) Make yourself happy and live for today!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0