Lite deppression här....

Jag känner mej inte alls i form i dag och behöver ta mej i kragen för att komma igång & göra något kul.. inte bara sitta hemma & fundera!
Annies son Mattias ska ha födelsedags kalas idag & TYVÄRR tackade jag nej till det eftesom jag e deppig, mår illa och inte vet vilket ben jag ska stå på..
Hoppas att han får många gäster idag & att han har ett underbart födelsedagsdagskalas.. känner mej lite taskig som inte åker dit & får dåligt samvete men jag känner mej inte riktigt som jag brukar...
Tappat lusten att göra saker, tappat gnistan vissa dagar... trivs inte riktigt..
Vad e det som saknas?????
Vet att det e något som fattas eller som stör mej så mycket att jag har svårt att vara glad här hemma.


Såå här vill jag känna mej varje dag....lovely:)

Men denna bilden nedanför säger en hel del oxå...



Såååå illa e det inte (ska inte skrämma upp er) eftersom jag har fått ett helt nytt inre sken & det e för att jag har ett liv inuti mej och den lycka det innebär att bli mamma kan inte beskrivas o ord sägs det:) Men det märker man ju inte förrän bebisen kommit ut!
Undrar vad det e som gör mej så deppig ibland då?  E det graviditetshormonerna? 
Villl erbjuda barnet den bästa framtid som går att få och då måste jag själv känna lycka & glädje, tror att det blir bättre tider nu framåt våren.... det blir vad man gör det till!
Nu e Molle & klättrar rundor på tv bänken, han e e ett riktigt busfrö.
Jag lyssnar på radio seven & dom spelar jätte bra musik idag♦
www.radioseven.com

Lyssna på den du:)
Nu ska jag ta ett bad o dessutom ta mej i kragen o rycka upp mej.. köra en sväng sen o fundera vad e det med mej & varför kan jag inte vara riktigt glad här hemma??
Nu jäklar ska jag ändra mitt liv! Till det bättre!



Kommentarer
Jeffi

De är rätta takter det! :D Ses ikväll då hoppas jag! :D :D var hittar du alla de fina bilderna? Kramiz

2010-02-13 @ 11:11:05
URL: http://petlover.blogg.se/
Vicke

svar: jag skriver in sökord på goggle o söker på bilder o vips så e dom där:) Ja hoppas vi ses ikväll!!!

2010-02-13 @ 14:14:19
Sandra

Tråkigt att du känner dig nere.. Men kan det kanske inte vara så att du inte riktigt känner dig hemma eftersom du flyttade in hos Tommy? Ni kanske skulle behöva "ert eget" hus, inte hans? Det är bara en tanke.

Hoppas du mår bättre snart!

puss

2010-02-13 @ 18:54:49
URL: http://sandus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0