Lördagsgodis i ensamheten...

Hej allesamman!

Idag vaknade jag efter att ha haft hemska mardrömmar hela natten och detta gjorde min värld totalt upp och ner när jag vaknade....
Nu sitter jag här ensam och det känns som jag sitter utanför hela världen och bara begrundar allt... där sitter jag i en uppblåst bubbla för mej själv...  Vart e alla människor?
Jag vet NADA och tänker inte veta ett dugg heller... kanske bara att ta bilen och köra.. eller ut o promenera lite eller åka till något ställe långt iväg där man blir på bra humör och där man inte behöver drömma mardrömmar..
Vart tror ni mardrömmarna kommer ifrån.. e det pga rädsla och oro? Eller saker som man inte bearbetat?



Ikväll ska min sambo iväg på klubbfest och kommer nog inte hem förrän senare framåt midnatt...
Här ska man kanske sitta ensam o saken e den att jag inte vet vad jag ska hitta på.. verkar som att man e ganska ensam när man e gravid.. Vart tog alla roliga fester o tillställningar vägen? Kanske lika bra att vara ensam alltid då istället???
Ska jag sitta hemma och hyra några bra filmer eller kanske köra någonstans?
Inte en aning om vart....



Kommentarer
Jeffi

Du får gärna komma hit.... :)

2010-02-27 @ 13:04:13
URL: http://petlover.blogg.se/
Åsa

..Eller hit ;) Tråkigt att du känner så Vicke, men jag lovar dig att de kommer säkert bli bättre såsmåningom! kram från mej ..

2010-03-01 @ 23:19:26
URL: http://sambaplaneten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Melrosegirl

Första bloggen: www.vickeolsson.blogg.se Hej alla bloggläsare!! Jag heter Veronica men kallas Vicke:) Jag bor i Hässleholm i Skåne och är mamma. Jag gillar allt som gör livet meningsfullt och glatt! Jag Tror på Karmans lag och att "What u give is what u get"!! Live and love!!

RSS 2.0